V případě, že váš iRobot® nefunguje správně, přečtěte si manuál a instrukce k použití robota, mnoho chybových hlášení vyžaduje pouze drobný zásah uživatele a není nutné robota zasílat do servisního střediska.
Pokud se Vám přesto nepodaří závadu odstranit, kontaktujte nás nebo zašlete robota na adresu uvedenou níže. Pro zařízení v záruce, která jsou registrovaná v našem
iRobot Clubu, nabízíme svoz zdarma, pro objednání svozu se přihlaste nebo se bezplatně zaregistrujte a získejte další výhody v podobě slevy nebo prodloužené záruky zdarma.
JAK POSTUPOVAT?
V případě, že váš iRobot nefunguje správně, pečlivě si pročtěte manuál a kapitolu "Řešení problému", díky čemuž vyřešíte většinu problémů přímo u vás doma.
Reklamace a servis
Adresa servisního střediska iRobot:
Certus Mercatus s.r.o.,
K Žižkovu 282/9,
190 00 Praha 9
REKLAMACE V RÁMCI ZÁRUKY
Zašlete robotický vysavač na adresu našeho servisního střediska. Pro zařízení registrovaná v našem iRobot Clubu nabízíme bezplatný svoz zdarma. Po přihlášení nebo jednoduché registraci vyplníte datum a místo vyzvednutí a my Vám zajistíme kurýra, který u Vás robota vyzvedne. Pokud se nenacházíte doma, zadejte adresu, kde bude možné robota vyzvednout. Opraveného robota vám doručíme opět zdarma na adresu, kterou uvedete ve formuláři.
POZÁRUČNÍ SERVIS - Placená oprava po skončení záruční doby
Pokud se na vašeho robota už nevztahuje záruka, vůbec nic se neděje, nabízíme kompletní pozáruční servis. Robota pošlete na adresu našeho servisního střediska a k robotovi přiložte přesný popis závady a vaše kontaktní údaje. Po doručení robota do servisu provedeme diagnostiku závady a budeme Vás kontaktovat s přesnou cenou opravy a také Vás upozorníme na případné hrozící závady nebo nedostatky v údržbě, které by mohly závadu způsobit. Teprve po odsouhlasení ceny a rozsahu opravy vašeho robota opravíme.
Cena diagnostiky je 490 Kč s DPH.
Pokyny před odesláním robota:
Abyste předešli možnému poškození robota při přepravě a zároveň co nejvíce urychlili jeho opravu, prosíme připravte robota před odesláním podle pokynů níže:
- deaktivujte všechny naplánované úklidy,
- nabijte plně baterii,
- robota vyčistěte a přibalte dobíjecí příslušenství,
- přiložte kopii dokladu o koupi nebo záruční list,
- přiložte průvodní dopis s popisem závady,
- robota ideálně zabalte do originální krabice, a nebo ho vhodně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození při přepravě.
- Pokud máte robota určeného také k vytírání, před odesláním vylijte a vysušte všechny nádržky na vodu (přímo v robotu i v multifunkční dobíjecí základně, pokud je jí robot vybaven). Pokud by voda v nádržce zůstala a vytekla, mohla by celé zařízení i jeho příslušenství nenávratně zničit! Na takové poškození by nebylo možné uplatnit záruku.